Прийшла весна і
автомобілісти почали відчувати дискомфорт у зв’язку з тим, що дорожнє покриття ,
після зимового періоду, в значній мірі пошкоджене. Такий стан не тільки
викликає справедливий гнів автомобілістів, створює незручності для них, але і
суттєво впливає на безпеку дорожнього руху.
В найближчий
час, комісією в складі, представників ДАІ, дорожніх і комунальних організацій,
та місцевих органів влади, буде проведено обстеження, з метою виявлення ділянок
вулиць і доріг, які потребують негайного ремонту.
Як заявляють
керівники дорожних організацій, кілометр капітально – відремонтованої дороги,
як і нової, коштує майже 30 млн. гривень. Термін служби наших доріг складає
біля 12-15 років. У Німеччині, до прикладу, де погодні умови майже такі, як в
Україні, термін експлуатації дорожнього покриття становить 25 років. І якщо, з
асфальтом трапляється якась неприємність, у вигляді вибоїни, чи осипання,
підрядник ремонтує дорогу за власний, а не державний кошт.
Не дивлячись на
важку ситуацію в Україні, недостатнє фінансування дорожніх та комунальних
організацій, Державна автомобільна інспекція звертається до органів виконавчої
влади, виділити додаткові кошти на ремонт найбільш пошкоджених ділянок доріг, в
першу чергу державного значення. Якщо ямковість загрожує безпеці дорожнього
руху, і в найближчий період не може бути усунена, на таких ділянках доріг
будуть встановлені дорожні знаки 1.10 «Нерівна дорога», та 1.12. «Вибоїна», які
будуть встановлюватися разом з дорожніми знаками 3.29. «обмеження максимальної
швидкості руху 40 км/год.»
Хочу також
сказати, що з недбайливими організаціями, що відповідають за певні ділянки
доріг, усе – таки існують певні варіанти боротьби. Саме боротьби, адже вони
відверто ігнорують гнів автомобілістів, щодо несумлінного ставлення до своїх
обов’язків і просто ігнорують звинувачення водіїв, автомобілі яких пошкоджені. Скаргу
потрібно надіслати в прокуратуру, а також звернутися до суду і в заяві вказати
бажану матеріальну компенсацію.
При дорожньо –
транспортній пригоді, чи пошкодженні автомобіля без ДТП, в протоколі ДАІ
повинно бути зазначено, на якій конкретно ділянці дороги це сталося, який стан
дорожнього покриття, що стало причиною аварії чи пошкодження автомобіля.
Усе – таки ми
йдемо до Європи, тож будемо жити з надією, що не тільки наше життя, а і наші
дороги будуть з часом на Європейський зразок.
З настанням
весняно – літнього періоду, на дорогах різко зростає кількість скутерів,
мопедів, велосипедів, які дуже часто стають винуватцями дорожньо – транспортних
пригод. Згідно Правил дорожнього руху, до керування скутерами та мопедами
допускаються громадяни, яким виповнилось
16 років. По автодорозі вони повинні рухатися тільки в застебнутих
мотошоломах та мати при собі посвідчення на право керування відповідної
категорії, а на транспортний засіб реєстраційне посвідчення, видане
реєстраційно – екзаменаційним підрозділом ДАІ.
Також нагадую,
що з 1 жовтня до 1 травня діє вимога Правил дорожнього руху, згідно з якою
водії повинні рухатися поза населеними
пунктами і в світлу пору доби з включеним ближнім світлом фар.
Бажаю всім
автомобілістам щасливої дороги і без будь – яких пригод.
В. Княгинецький
Начальник ВДАІ
Віньковецького РВ УМВС
майор міліції
Прикріплення: |