Віньковецьке відділення поліції

Головного Управління Національної поліції в Хмельницькій області 

 


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 

Форма входу

Головна » 2014 » Серпень » 1 » Стережіться шахраїв в інтернет – магазинах
11:15
Стережіться шахраїв в інтернет – магазинах

Купувати товари в віртуальних магазинах в мережі Інтернет зручно та часто набагато вигідніше, ніж у реальному, що знаходиться з поруч. Але товар, який ви обрали, можна оцінити лише тоді, коли його надішлють. А покупку ви уже зробили.

Підробка

Часто замість оригіналу в інтернет - магазині можна купити підробку. Так найчастіше продають брендовий одяг, взуття, парфуми, косметику, акумулятори та мобільні телефони. Мобільні телефони в основному не підробляють, але можуть продати не сертифікований товар під виглядом оригіналу. Перший зазвичай коштує в інтернет - магазинах на 15-20% дешевше. Якщо ви не хочете переживати, при купівлі перевіряйте наявність IMEI - коду. Відправте SMS з кодом IMEI на короткий номер 307. Дізнатися номер телефону можна, набравши * # 06 #.

Також обман, але не підробка, коли виробник товару випускає кілька моделей, які зовні схожі, але мають різну начинку або відрізняються програмним забезпеченням. Спосіб обману - продати вам дешевший товар замість того, за який ви платили.

Гарантія

Відмовити у гарантії або у праві повернення товарів в 14-денний термін інтернет - магазини не мають права, згідно з Законом «Про захист прав споживачів». Але є безліч вивертів, щоб максимально ускладнити покупцям повернення неякісного товару.

Непросто оформити повернення, в першу чергу, якщо у компанії немає офісу. Найчастіше такі продавці пропонують почекати кілька днів, аж поки не пройде 14-денний термін. Інші магазини беруть за вивезення товару більше, ніж за доставку при покупці.

У випадку з поверненням товарів, звертайте увагу на питання доставки. Найчастіше клієнтам дозволяється повернути товар, який їм не підійшов, якщо вони самі будуть оплачувати його зворотну пересилку. Що стосується гарантії, то вона буває офіційною, тобто її підтримує представник виробника в Україні, і від магазину. У першому випадку товар можна віднести в будь-який офіційний сервісний центр. У другому випадку ви прив'язані до магазину. Зверніть увагу, щоб при покупці вам ставили печатку на інструкцію, та на гарантійний талон. Інакше сервісний центр товар на ремонт не прийме.

Інтернет-маркетолог

В інтернет - магазинах існує багато способів обману і хитрощів, щоб вивудити з клієнта грошей. Часто товар, який ви знаходите на сайті за привабливою ціною, насправді відсутній. Це просто спосіб заманити клієнта і нечесна конкуренція. Телефонуєте за вказаними номерами - виявляється товару немає, але вам пропонують купити аналогічний товар більш високої якості, який є в наявності. Раджу повішати слухавку, якщо вас обманюють одразу, то що з цього вийде доброго? Звертайте увагу й на те, що ціна продажу однієї і тієї ж моделі товару, але - різних країн - виробників відрізняється. Перевіряйте інформацію про гарантію, відразу ж з’ясовуйте все, що потрібно робити у тому випадку, якщо товар вам не підійде.

 

 

Прикріплення:
Категорія: | Переглядів: 500 | Додав: Admin | Теги: | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0


Пошук
Календар
«  Серпень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:











Copyright DVI © 2024
Конструктор сайтів - uCoz